Tisztelt Partnereink!
Cégünk is részt vett az idei Tobacco Hungary konferencián Balatonalmádiban. Ügyvezetőnk, Ficzere Zsolt az online piactérben rejlő számtalan és jórészt kiaknázatlan lehetőségről tartott előadást.
A trafikok online láthatósága
Ficzere Zsolt előadását egy roppant egyszerű, mindenki által tökéletesen érthető alaptézissel indította. A nagyobb láthatóság nagyobb vevőkört jelent. A láthatóság bővítésére pedig a legalkalmasabb eszköz az online tér, mely egyben a legkisebb költséggel is jár. Az első lépés az online jelenlét kiépítése, melynek több lehetséges módja van, a legalapvetőbb viszont a Google cégprofil létrehozása, mellyel üzletünk felkerülhet a Google Térképre. Érdemes lehet idegen nyelvű tájékoztatással is szolgálni, hiszen azzal bevonzhatjuk a turistákat is. Ha mindez megvan, a következő lépés lehet a hirdetés, egy saját weboldal vagy akár egy (nem dohánytermékeket forgalmazó) webshop létrehozása is, ami számos előnnyel járhat.
Online láthatóságunkat növelhetjük keresőoptimalizálással, ami azt jelenti, hogy a várhatóan keresett szavakat helyezzük el a weboldalunkon, hogy amikor valaki rákeres ezekre a kifejezésekre, akkor üzletünk előkelő helyen bukkanjon fel – emelte ki Ficzere Zsolt. Fontos, hogy ha webshopot nyitunk, akkor a szöveges hirdetések mellett minden termékről szerepeljen kép is, ami az eladás növelése mellett az újravásárlást is ösztönzi. Ezenfelül fizetett hirdetésben megjelenhetünk akár más webhelyeken vagy a Google keresések felső részén is – fogalmazott a Triklon-IT ügyvezetője.
Az előadásokról szóló cikk az alábbi linken érhető el: A nem dohánytermékek is fókuszba kerültek a Tobacco Hungaryn