Az életkor ellenőrzéssel kapcsolatos fejlesztésünk elérhető a WebCallidus POS 2.0 nagykasszás rendszeren és a Jota Micra pénztárgépen.

Segítségként a dokumentáció ITT elérhető.

Kérjük, hogy a számítógépet tartsák karban, naprakészen. Ilyen frissítés: .NET, egyéb Windows frissítések.

Azért fontos, mert így a szoftver és a hozzá tartozó driverek zökkenő mentesen tudnak működni.

Köszönjük megértésüket és az együttműködést!

Tisztelt Partnereink!


Már USB kábeles csatlakozással is elérhető a Webcallidus POS 2.0 nagykasszás rendszer.



A szett egy adóügyi nyomtatóból és egy vevőkijelzőből áll, ezek váltják ki a jelenleg használt pénztárgépet, tehát a PC-t nem kell lecserélni - akkor sem ha nem rendelkezik soros portos csatlakozóval!



Bővebb tájékoztatásért és megrendeléssel kapcsolatban keressék ügyfélszolgálatunkat!

 

 

Tisztelt Partnereink!

 

Cégünk is részt vett az idei Tobacco Hungary konferencián Balatonalmádiban. Ügyvezetőnk, Ficzere Zsolt az online piactérben rejlő számtalan és jórészt kiaknázatlan lehetőségről tartott előadást.

 

A trafikok online láthatósága

Ficzere Zsolt előadását egy roppant egyszerű, mindenki által tökéletesen érthető alaptézissel indította. A nagyobb láthatóság nagyobb vevőkört jelent. A láthatóság bővítésére pedig a legalkalmasabb eszköz az online tér, mely egyben a legkisebb költséggel is jár. Az első lépés az online jelenlét kiépítése, melynek több lehetséges módja van, a legalapvetőbb viszont a Google cégprofil létrehozása, mellyel üzletünk felkerülhet a Google Térképre. Érdemes lehet idegen nyelvű tájékoztatással is szolgálni, hiszen azzal bevonzhatjuk a turistákat is. Ha mindez megvan, a következő lépés lehet a hirdetés, egy saját weboldal vagy akár egy (nem dohánytermékeket forgalmazó) webshop létrehozása is, ami számos előnnyel járhat.

Online láthatóságunkat növelhetjük keresőoptimalizálással, ami azt jelenti, hogy a várhatóan keresett szavakat helyezzük el a weboldalunkon, hogy amikor valaki rákeres ezekre a kifejezésekre, akkor üzletünk előkelő helyen bukkanjon fel – emelte ki Ficzere Zsolt. Fontos, hogy ha webshopot nyitunk, akkor a szöveges hirdetések mellett minden termékről szerepeljen kép is, ami az eladás növelése mellett az újravásárlást is ösztönzi. Ezenfelül fizetett hirdetésben megjelenhetünk akár más webhelyeken vagy a Google keresések felső részén is – fogalmazott a Triklon-IT ügyvezetője.

 

Az előadásokról szóló cikk az alábbi linken érhető el: A nem dohánytermékek is fókuszba kerültek a Tobacco Hungaryn

 

Tisztelt Partnereink!

 

Az elmúlt évek statisztikai adatai alapján átalakítottuk ügyfélszolgálatunk elérhetőségét. Kollégáink 2022. október 10-től reggel 5 és este 10 között várják hívásaikat.

 

Megértésüket köszönjük!